Audacity.cz/Fórum/Ableton Live vs. Cubase pro multitrack nahrávání

Ableton Live vs. Cubase pro multitrack nahrávání

Zajímalo by mě, co si myslíte o Ableton Live versus Cubase, pokud jde o multitrack nahrávání. Mám kamaráda, který dost často používá Ableton a říká, že je to nejlepší software pro nahrávání a úpravy zvuku, ale já jsem slyšel, že Cubase má nějaké skvělé funkce, které by se mi mohly hodit hlavně při práci s více stopami najednou. Jsem spíš začátečník a rád bych věděl, jaký je rozdíl mezi těmito dvěma programy z pohledu uživatelské přívětivosti a celkového workflow. Zajímá mě také, jak to mají s podporou různých pluginů a efektů, protože chci experimentovat s různými zvukovými styly. Někdo říká, že Ableton je víc zaměřený na elektronickou hudbu a live performance, takže nevím, jestli by mi vyhovoval pro nahrávání kapely nebo písniček v tradičnějším smyslu. Na druhou stranu jsem slyšel, že Cubase má skvělou MIDI editaci a propracované funkce pro mixování. Jaké máte zkušenosti s těmito DAW? Který software byste doporučili na multitrack nahrávání pro někoho, kdo chce tvořit kvalitní zvuk? A co třeba cena a dostupnost? Mám pocit, že se v tom trochu ztrácím a rád bych slyšel názory od lidí, kteří s tím mají nějaké zkušenosti.

188 slov
1.9 minut čtení
26. 11. 2024
Ladislav Vojtěch
Ladislav Vojtěch