Audacity.cz/Fórum/Jakou zvukovou knihovnu si vybrat pro začátečníky?

Jakou zvukovou knihovnu si vybrat pro začátečníky?

Jsem nováček v oblasti zpracování zvuku a chtěl bych se zeptat, jakou zvukovou knihovnu bych měl vybrat, pokud začínám s Audacity. Mám na mysli něco, co je snadné na pochopení a používání, protože zatím nejsem moc zkušený a nechci se hned na začátku ztratit v komplikovaných funkcích. Hledám něco, co by mi pomohlo při editaci hudby a zvukových efektů, ale zároveň bych rád měl přístup k různým zvukovým vzorkům, abych mohl experimentovat. Zajímalo by mě také, jestli existují nějaké zdarma možnosti nebo jestli bych měl investovat do placených knihoven. Jaké jsou vaše doporučení pro začátečníky? Měli byste nějaké tipy na konkrétní knihovny, které by byly užitečné pro někoho s mým level? Děkuji za jakoukoli pomoc!

115 slov
1.2 minut čtení
15. 10. 2022
Ivana Stará
Ivana Stará

Začátečníkům bych doporučil podívat se na zvukové knihovny jako Splice nebo Loopmasters. Mají různý zvukový obsah a vzorky, co můžeš snadno použít v Audacity. Splice má i bezplatnou verzi, takže se můžeš seznámit s tím, co nabízejí, než investuješ. Další možnost je FreeSound.org, kde najdeš spoustu vzorků zdarma, to je super pro experimentování. Pokud bys chtěl něco víc profesionálního, tak třeba Native Instruments Komplete Start je taky dobrý start za rozumnou cenu. Zkus si hrát s těma vzorkama a uvidíš, co ti sedí. Hlavně si dej pozor na licenci, když to budeš používat ve svých projektech.

96 slov
1 minut čtení
30. 10. 2024
Milena Šulcová
Milena Šulcová