Jak správně sladit foley efekty s pohyby postav?
Zajímalo by mě, jaký je nejlepší způsob, jak sladit foley efekty s pohyby postav na obrazovce. Když pracuji na svých projektech, často se mi stává, že zvuky, které přidávám, nepasují tak úplně k tomu, co se děje na obrazovce. Například když postava kráčí nebo něco dělá, snažím se najít ten správný krok nebo zvuk nějakého předmětu, ale občas to prostě nefunguje. Jak můžete zajistit, aby zvuky vylepšily celkovou atmosféru scény a zároveň byly v dokonalé synchronizaci s pohyby? Myslím tím nejen rytmus a tempo, ale i to, jaký typ zvuku by měl následovat konkrétní akci. Existují nějaké osvědčené techniky nebo tipy pro záznam foley efektů a jejich úpravu v Audacity tak, aby vše fungovalo hladce? Třeba nějaké konkrétní příklady nebo metody, jakým způsobem přistoupit k procesu sladění zvuku a obrazu? Pokud máte zkušenosti s tímto tématem, budu moc ráda za sdílení vašich názorů a tipů. Jaké jsou vaše oblíbené triky při vytváření foley efektů a jejich sladění s postavami? Díky!
