Audacity.cz/Fórum/Jak přidám VST plugin do Audacity?

Jak přidám VST plugin do Audacity?

Když už mám rozjeté své projekty v Audacity a začínám se učit, jak víc využívat všechny ty úžasné možnosti, co tohle audio editační software nabízí, narazil jsem na něco, co mě docela zaujalo. Vím, že existuje spousta různých VST pluginů, které by mohly obohatit moje zvukové stopy a dát jim úplně jiný rozměr. Ale teď jsem zaseklý na tom, jak vlastně tyto pluginy do Audacity dostat. Mám nějaké konkrétní VST efekty, které bych hrozně rád vyzkoušel, ale když se dívám do nabídky Audacity, tak to tam prostě není. Jak to funguje? Musím si je nejdřív někam stáhnout, nebo je nějaký specifický adresář, kam je musím uložit? A co když mám pluginy ve formátu .dll? Jsou s tím nějaké speciální požadavky, abych je mohl používat? Zkoušel jsem už pár různých postupů podle návodů na internetu, ale pořád mi to nefunguje tak, jak bych chtěl. Jsem v tomhle úplný nováček a nechci utrácet peníze za něco, co nakonec nebude fungovat. Mohl by mi někdo prosím podrobně vysvětlit, jak na to? Děkuju moc!

170 slov
1.7 minut čtení
27. 1. 2025
Monika Rybářová
Monika Rybářová