Můžu vytvořit vlastní samply pomocí granulární syntézy?
Zajímalo by mě, jestli je možné využít granulární syntézu k tomu, abych si vytvořil vlastní samply pro své hudební projekty. Vím, že granulární syntéza umožňuje manipulaci s audio fragmenty na velmi detailní úrovni, ale nejsem si jistý, jak přesně to funguje. Mám na mysli to, že bych chtěl vzít nějaký zvuk, třeba nahrávku hlasu nebo nástroje, a pomocí granulární syntézy ho rozložit na malé kousky a pak z těchto kousků vyrobit něco úplně nového. Představoval jsem si, že bych mohl experimentovat s různými texturami a rytmy a tím vytvořit unikátní zvukové samply. Jaké jsou vaše zkušenosti? Měli jste někdo šanci pracovat s granulární syntézou v nějakém software jako je Audacity nebo jiný program? Je potřeba mít na to speciální pluginy, nebo je to v rámci základních funkcí? Jaké techniky bývají nejefektivnější při vytváření vlastních zvukových efektů a samply touto metodou? Rád bych slyšel o vašich postřezích a tipech, protože jsem opravdu zvědavý na tohle téma a rád bych to zkusil. Díky předem za odpovědi!
